لیست 10 تا از بهترین هتل های مشهد | آدرس روی نقشه| مشخصات

1403-01-25
0 دیدگاه
نمای بیرونی ساختمان مدرن هتل اترک مشهد 54867441525

بسیاری از گردشگران به شوق زیارت امام رضا و لذت بردن از فضای معنوی این مکان متبرک به مشهد  در استان خراسان رضوی سفر می‌کنند. به همین دلیل، این شهر با لقب پایتخت معنوی ایران شناخته می‌شود. ارگان‌های آرامگاه امام رضا، گنبد طلایی و گلدسته‌هایش جزء مقاصد برجسته گردشگری مشهد محسوب می‌شوند. اما جذابیت‌های تاریخی، فرهنگی و طبیعی فراوانی در این نقطه از ایران وجود دارد که به همراه فضای معنوی آرامگاه امام رضا، این منطقه را به یکی از مقاصد گردشگری محبوب ایران تبدیل کرده است. از میان این مناطق، می‌توان به آرامگاه امام رضا، دهکده توس و شهرستان نیشابور اشاره کرد که هر یک نقاط برجسته‌ای در صنعت گردشگری مشهد محسوب می‌شوند.

بیشتر بخوانید: شناخت کامل تمامی جاهای دیدنی مشهد


10 مورد از بهترین هتل‌ های لوکس مشهد 🏨

  1. هتل‌ درویشی (مشاهده روی نقشه)
  2. هتل پنج ستاره پردیسان (مشاهده روی نقشه)
  3. هتل مدینه‌الرضا (مشاهده روی نقشه)
  4. هتل اترک (مشاهده روی نقشه)
  5. هتل بین المللی قصر (مشاهده روی نقشه)
  6. هتل الماس ۲ (مشاهده روی نقشه)
  7. هتل پارس (مشاهده روی نقشه)
  8. هتل هما 2 (مشاهده روی نقشه)
  9. هتل سی نور (مشاهده روی نقشه)
  10. هتل هما 1 مشهد (مشاهده روی نقشه)

هتل پردیسان مشهد

هتل پردیسان مشهد، یکی از بهترین هتل‌های پنج ستاره در جنوب غربی شهر مشهد می‌باشد. با 162 اتاق و سوئیت دوبلکس، این هتل امکاناتی مانند سالن‌های همایش، رستوران‌های متنوع و فروشگاه‌های سوغات را فراهم می‌کند.

آدرس : مشهد – بزرگراه شهید کلانتری – جنب پارک صدا و سیما – هتل پردیسان مشهد

نمای بیرونی و محوطه سازی زیبای هتل پنج ستاره پردیسان 6848695926358


هتل بین المللی قصر

یکی از نزدیک‌ترین هتل‌های پنج ستاره به حرم مطهر امام رضا، هتل بین‌المللی قصر است که در 800 متری از حرم موقعیت دارد. این هتل امکاناتی چون تورهای سیاحتی داخلی و خارجی، تورهای آبی به مجموعه‌های آبی شهر مانند سرزمین موج‌های آبی و پارک ساحلی آفتاب را فراهم می‌کند. از دیگر امکانات داخلی این هتل می‌توان به رستوران، تالار، فروشگاه، آرایشگاه، سالن ماساژ و خدمات دیگر یک هتل پنج ستاره اشاره کرد. همچنین سالن‌های آمفی‌تئاتر و همایش این هتل، مناسب‌ترین فضا برای برگزاری کنفرانس‌ها و جشن‌ها فراهم می‌کند.

آدرس : شهر مشهد، چهار راه دانش، بین امام رضا 14 و 16، هتل بین المللی قصر


هتل قصر طلایی مشهد

هتل قصر طلایی مشهد، یکی از جذاب‌ترین هتل‌های پنج ستاره در شهر مشهد واقع شده است. این هتل با 357 اتاق، امکانات لوکسی چون وای‌فای رایگان، پارکینگ رایگان، خدمات خانه داری و ترنسفر فرودگاهی را ارائه می‌دهد. اتاق‌های مجهز به تهویه مطبوع، مینی بار و اینترنت از دیگر ویژگی‌های آن است. رستوران‌های هتل نیز غذاهای ایرانی و بین‌المللی را ارائه می‌دهند و امکاناتی مانند کافی شاپ، سونا و ماساژ نیز در اختیار مهمانان قرار دارد. موقعیت ایده‌آل این هتل، با فاصله 15 دقیقه از حرم مطهر امام رضا (ع) و امکانات نزدیکی به پارک کوهسنگی و ایستگاه راه‌آهن، سفری راحت و لذت‌بخش را برای مهمانان خود فراهم می‌کند.

آدرس: مشهد – خیابان امام رضا (ع) – میدان بسیج


هتل‌ درویشی

هتل‌ درویشی یکی از بهترین هتل‌های مشهد است که از امکانات رفاهی خیلی خوبی دارد و فاصله آن تا حرم تقریبا ۴ کیلومتر است این هتل ۵ ستاره انواع خدمات خانه‌داری، بیدارباش، رفت‌وبرگشت فرودگاه، استخر، سونا، جکوزی، کافه، رستوران، ماساژ، سالن‌های همایش، فروشگاه و… دارد. این هتل پنج ستاره، با 223 اتاق در 32 تیپ مختلف از جمله اتاق‌های فصلی، پنت‌هاوس و اتاق‌های VIP، به مهمانان خود خدمات ارزنده‌ای ارائه می‌دهد.

آدرس : خیابان امام رضا(ع) – بین خیابان امام رضا 24 و 26 – هتل مجلل درویشی مشهد

نمای خارجی و سنگی با محوطه سازی هتل_ درویشی 54168513


هتل پارس مشهد

هتل پارس مشهد یکی از هتل‌های لوکس و پنج ستاره این شهر است که در سال 1382 افتتاح شد و در سال 1390 لابی آن با سقف شیشه‌ای مجهز شد. این هتل دارای 227 اتاق بوده و امکاناتی همچون دریاچه مصنوعی، چایخانه سنتی، رستوران، تالارها و پارک بازی را به مهمانان ارائه می‌دهد.

نمای بیرونی و محوطه سازی شده هتل پارس 2514645231


هتل هما ۲

هتل هما ۲، یکی از هتل‌های لوکس و پنج ستاره در مشهد است. این هتل دارای ۲۰۷ اتاق با امکاناتی همچون لابی، آسانسور، کافی شاپ، وای‌فای رایگان، پارکینگ رایگان، استخر، جکوزی، زمین تنیس و سالن بدنسازی می‌باشد. موقعیت ایده‌آل این هتل، با فاصله ۲۴ دقیقه از فرودگاه بین‌المللی و ۲۰ دقیقه از ایستگاه راه‌آهن، به مسافران ارائه می‌شود.

آدرس: مشهد، بلوار خیام، بعد از چهارراه شرکت گاز، روبروی هلال احمر


هتل سی نور مشهد

هتل سی نور مشهد، یکی از هتل‌های لوکس و پنج ستاره در مشهد است که در مجاورت حرم مطهر امام رضا (ع) واقع شده است. با دسترسی آسان به امکاناتی همچون فرودگاه، راه آهن و مراکز تجاری، این هتل انتخابی عالی برای مسافرانی است که به دنبال اقامتی با امکانات برتر و نزدیک به حرم مطهر هستند. امکاناتی همچون رستوران‌های لوکس، روف گاردن، مجموعه آبی، سالن پینگ پنگ و سرویس رفت و برگشت به حرم، از ویژگی‌های برجسته این هتل محسوب می‌شوند.

آدرس: مشهد -انتهای بازار رضا- نبش دانش شرقی – هتل سی نور مشهد

میز دیزاین شده و سلف سرویس هتل سی نور مشهد 5841654156864


هتل مدینه الرضا مشهد

هتل مدینه الرضا مشهد، یکی از جدیدترین و بهترین هتل‌های پنج ستاره در این شهر است. با حدود 400 اتاق با امکانات کامل، این هتل در فاصله بسیار نزدیکی به حرم مطهر (150 متر) واقع شده است، به این ترتیب اقامتی راحت و لذت‌بخش را برای زائران فراهم می‌کند.

آدرس: مشهد – ابتدای خیابان شیرازی – هتل مدینه الرضا مشهد


هتل هما 1 مشهد

هتل هما 1 مشهد، یکی از هتل‌های معتبر و 5 ستاره این شهر است. این هتل با تاریخچه‌ی طولانی و بازسازی تازه، در مکانی مرکزی و دسترسی آسان به اماکن دولتی، تجاری و گردشگری واقع شده است. از ویژگی‌های برجسته‌ی آن، نزدیکی به حرم امام رضا و امکانات رفاهی مانند رستوران‌های متنوع و دسترسی آسان به اماکن گردشگری می‌باشد.

آدرس: مشهد، بلوار احمدآباد، تقاطع احمدآباد و کلاهدوز


هتل بین المللی کوثر ناب مشهد

هتل بین المللی کوثر ناب مشهد، یکی از هتل‌های 5 ستاره معتبر در این شهر است. با موقعیت ایده‌آل و نزدیکی به اماکن مهم شهر، این هتل انتخابی عالی برای زائران حرم و گردشگران است. امکانات رفاهی و اقامتی آن شامل اتاق‌های متنوع و واحدهای اسکویت با تمام امکانات مورد نیاز می‌باشد. همچنین، هتل دارای امکانات تفریحی متنوعی از جمله سالن بیلیارد و کلوپ بازی است.

آدرس: مشهد_ بلوار وحدت_بین وحدت7 و 9- بلوار امیر المومنین – هتل کوثر ناب مشهد

ارسال دیدگاه